KTO JEST TWOIM PANEM
performance z Tomaszem Cebo

Głównymi wątkami, do których odwołuje się performance są: przynależność, zależność, uległość, izolacja, wpływ. Życiu w strukturach określanych przez normy społeczne, zdroworozsądkowość, interesowność zdaje się brakować intuicyjnych form wymiany wartości, podejmowania emocjonalnego ryzyka. Spychamy do sfery tabu, marginalizujemy, pozbawiamy znaczenia rodzące się potencjały. Pozostawiając je ukrytymi nadal jednak ulegamy ich wpływom, popadamy w frustrację, pozwalamy im mutować do form destrukcyjnych. Wstyd każe nam izolować je i tym samym odczłowiecza. Stają się czymś nieludzkim, obcym i groźnym. Trawimy energię na wciąż nowe środki kontroli tracąc się wzajemnie z oczu.
WHO IS YOUR MASTER
performance with Tomasz Cebo

The main motifs, which the performance is referring to, are: belonging, dependence, submission, isolation, impact. The life in the structures determined by social norms, the common sense and self-interest seems to be lacking the intuitive forms of exchanging values and taking emotional risk. The emerging capabilities are deprived by us of their importance; we marginalize them and push into the realm of taboo. But when keeping them in closet, we are still under their influence, so we fall into frustration and allow them to mutate into destructive forms. The discountenance urges us to isolate them and thereby dehumanizes them. They became something inhuman, alien and menacing. We trifle away energy on the new measures of control, while losing the sight of each other.


PORTFOLIO

  • Flash Back Ground

  • Portret z człowiekiem w tle

  • Mandatorium

  • Obietnica

  • Nic się nie zmieniło

  • Wiadomość

  • This is from the Earth

    PLAY AUDIO
  • Utrzymanie

  • Styczna

  • Byt projekcji / projekcja bytu

  • Wycieraczka

  • Kto jest twoim panem

  • Sacral plexus

  • Now we can talk

  • Umarła królowa, niech żyje królowa

  • Od lewa do prawa

  • Co było pierwsze?

  • Not found yet

  • Nie do tknięcia

  • Zwierz

Kontakt

E-mail: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.